Alla inlägg under november 2015

Bio

Av christine - 26 november 2015 22:45

Tilda & jag såg den sista filmen i Hunger Games. Spännande. Men lite otur att jag råkade hälla ut ALLA mina popcorn på golvet innan reklamen ens hade börjat. Vilken tur att Tilda köpte en stor!

Av christine - 25 november 2015 15:04

Vilken OTUR att jag råkade tappa bort en av mina älskade favvo träningsdojjor (som jag envisats med att ha i säkert 8 år). Den måste ha hoppat ur träningsväskan någonstans på en mörk och regnig Coop parkering. Jag ville ju egentligen åka tillbaka och leta... men Tilda suckade och sa " de var ju skitFULA, köp nya!". Hmm ja det kanske var dags. Ledig dag & löne dag så det fick bli en sväng på Tuna P. Kolla in de här skalbaggeglänsande godingarna då!

Av christine - 24 november 2015 20:46

Jajamän nu ligger jag på plus. Passade på att köpa lite gott på Lundbyskolans julmarknad och det blev "några" påsar... Vi hann inte med någon mat hemma denna kväll så det blev Mc D och sedan muffins till efterrätt. Tjejerna är rätt nöjda!

I år skänker Lundbyskolan alla insamlade pengar till Barncancerfonden.

Av christine - 20 november 2015 20:44

Hemskt jobbig & hemskt rolig dag på jobbet. Det här är min galna kompanjon för dagen: Anna. Vi har varit arga, trötta, hungriga och avslutningsvis bara fnissiga. Trodde aldrig att denna evighetslånga dag skulle slut. Nu hoppas jag på en fortsatt lugn beredskapshelg...

Av christine - 13 november 2015 22:14

Dags för systerträff igen. Den här gången gick vi till "Gränden" för att njuta av god mat & vin. Trevligt och mysigt. Vår snälla pappa var kvällens sponsor, tack tack!

Av christine - 9 november 2015 22:49

Letade fram sax & kam och åkte hem till Linda och drack kaffe och klippte hennes lillkille Anton. Klippapparaten hade vi lånat från hennes " svärmor" som köpt den på Claes Olsson.... Gick ju bra det också!

På em åkte hela gänget på Fars dag firande. Pappa hade dukat upp rejält med värsta smörgåstårtan, korv & bröd och bullar. Mums. Synd att jag inte fotade pappas fina present: en Stålmannen t-shirt.

Sen träning. Det kändes ju bra att få köra ett pass på crosstrainern på Friskis efter allt kalasande. Slut på en lugn och skön helg!

Av christine - 8 november 2015 22:40

I lördags kom Therese & Daniel på besök. De tog med sig deras stora "gel brasa" som de hade tröttnat på. Vi satt och drack kaffe och fikade medans Daniel " the handy man" borrade och skruvade och borrade. Till slut var den på plats. Det blev tacokväll till en mysig brasa. Tack snälla NI!

Av christine - 6 november 2015 23:29

Slutade kl 12 så jag hann med en omfattande glasögonbågeprovar runda, fika med Maria på Mocca Deli, hälsa på hos mormor, hämta lacket på bilfirman, handla och hämta Tova innan jag slutligen intog soffläge med bok, filt och en kopp te framför Idol.

Skapa flashcards