Alla inlägg under oktober 2015

Av christine - 31 oktober 2015 20:15

Lördagen blev lite lugnare med TV/film kväll hos Linda med massor av popcorn och några koppar te.

Av christine - 31 oktober 2015 13:29

Dags för den efterlängtade klassträffen hemma hos Therese på fredagkvällen. God mat och gott sällskap: rena psykoterapin för oss allihopa! Vi hade det SÅ bra.

Av christine - 27 oktober 2015 20:00

Har provat lite nytt. Fikade med Maria på Café Bönan som blev mitt nya favvo fik. Så himla TREVLIGT ställe! Hann också med att klippa Tilda, vaccinera oss allihopa, innan Tilda och jag avslutade kvällen på den Grekiska Kolgrillsrestaurangen. Mysigt & Mums. När vi kom hem joxade vi med pumpan, kolla in!  

Av christine - 25 oktober 2015 20:47

"Du är ju verkligen inte van att åka buss!". Min tonåring himlade med ögonen när jag frågade om jag skulle hinna med bussen när den skulle vara vid vår hållplats om 4 min... Slängde på mig kläderna, haffade tag i systempåsen med vinflaskan och presenten till Linda. Såklart kom bussen och jag fick SPRINGA. Då piper mobilen och när jag ska köpa biljetten så ser jag detta sms. Tilda står i vardagsrummet och har full koll på allt (mig). Att jag sedan ändå inte hade riktigt koll på färdvägen och fick lov att hoppa av vid skogsängen för att inte hamna helt off...och fick GÅ jättelångt.... jaa det behöver hon ju inte få veta;)



Hur som helst. Festen var jättetrevlig på alla sätt! Och jag tog faktiskt en taxi hem..

 

Av christine - 22 oktober 2015 21:52

Puh, seminariet avklarat. Det är verkligen INTE kul att redovisa inför en nästan helt okänd grupp.  Återstår endast några föreläsningar kvar... och så tentan förstås. Nu kan jag känna mig ledig på riktigt: i 6 dagar, jihoo! Och i morgon kommer tjejerna!

Av christine - 20 oktober 2015 17:38

   

Det var våran tur att stå i stallcafeterian mellan kl 15:30- 20:00...Efter lite irrande och letande i skåpen så hade vi nästan full koll. Det var mest vi som köpte gottgott eftersom vi blev så uttråkade. När skulle "ruschen" komma? GÄSP... Efter ett tag började jag städa microvågsugnarna, toaletterna och sopade hela övervåningen. Har nog aldrig varit så rent som nu! Tova har bytt till en " bättre" grupp och rider på torsdagar, men följde med för att hjälpa till. 



 Tova och Victoria " hjälper till" (fikar)..


Kom å köp!
Någon?
Hallå!

Av christine - 11 oktober 2015 17:02

1,8 mil rullskidor i underbart höstväder med grabbarna: Robban, Larsa & Pelle.

Av christine - 10 oktober 2015 13:45

Förutom lite småpyssel hemma och shopping så blev det en trevlig lunch med Pia på Tuna P. Kvällen avslutades på bio " Maze runner 2" med Tilda. Det var spännande hela tiden och mycket pang pang. Vi ser redan fram emot 3:an!

Ovido - Quiz & Flashcards