Alla inlägg under september 2015

Av christine - 22 september 2015 23:28

Söndagspromenad och grattisfika i Arboga. Mamma hade fyllt 69 så vi bjöd på gottgott på favvo fiket och njöt av att kunna sitta ute i trädgården. Nästa gång vi åker till mamma blir det " flyttkaffe" i nya lägenheten!

Mmmm ... allt ser ju så gott ut.

Tripp trapp trull

Av christine - 22 september 2015 23:09

Ledig fredag och tidigt fm tåg till Stockholm. Strosade runt i affärer och sedan checkade vi in på världens minsta hotellrum på "Hotell Micro" . Fräscht, billigt och trevligt. Kan verkligen rekommenderas! Efter lite styling och några glas så gick Linda & jag på nattklubb och dansade HAHA. Släntrade sedan hem genom en ödslig drottninggata sådär efter 04...

Två heta singlar på äventyr storstan!

Av christine - 4 september 2015 20:56

Host host. Det var bara att avboka all träning i helgen. I dag skulle jag ju ta det lugnt, vara tyst och kurera mig ordentligt. Fast först skulle jag bara åka på utvecklingssamtal i skolan, hämta ut paket på posten, handla, hämta reserverade böcker på biblioteket, baka, shoppa på tuna P med Tova och sedan skjutsa henne till Stefan... Så NU tar jag det jättelugnt med en kopp te vid datorn och snart ska jag gosa ner mig i sängen med min bok. Tack för mig!

Mmm... Vi bakade denna ljuvliga chokladfudge tårta och pimpade den med marsmallows. Smakar lika gott som den ser ut. Tack snälla Kerstin för receptet!

Av christine - 3 september 2015 23:24

Har nyss hostat mig igenom det första kurstillfället på " Stabil kranskärlssjukdom". Det var nog tur för annars hade jag somnat. Var väldigt trött efter min sömnlösa natt. Känns som att min hosta snart kommer orsaka en släng av: inkontinens, framfall, navelbråck eller pneumothorax... Nu vet jag i alla fall vad jag gör varannan torsdagkväll efter jobbet i ett halvår sisådär. Blir nog kul!

Skapa flashcards