Alla inlägg under november 2014

Av christine - 16 november 2014 20:18

Idag hade Tova sin privatlektion i stallet för att se vilken grupp hon kan "kvala" in i. Hon fick rida fina Fabian som var lite tjurig i början men sen gick det så bra så. Stefan, jag och kompis Tilde satt på läktaren och drack kaffe och hade det också bra. Så duktig tjej!  

Av christine - 8 november 2014 18:38

Dags för systerträff med bästa syrrorna och då menar jag inte sjuksyrrorna!  Vi fick en mysig lördagkväll på ett fullsmockat KALAS. Här måste man boka tid... God mat men ölen smakade sisådär idag..... Avslutade kvällen med soffmys och en kopp te hemma hos Marielle & Viktor! 

Av christine - 7 november 2014 13:01

Ölkultur med jobbet på en torsdag, var ju ledig dagen efter och det var nog tur det... Himla trevligt och nu ska jag inte gå in på några detaljer men före kl 21 hade jag blivit hemskjutsad av Lillis man....och fått eskort till dörren. Brukar ju inte däcka på 3 öl (!) men blev helt uslagen.. Lillis hade druckit 2 och blev dålig lite senare och fick sjukskriva sig dagen efter.. konstigt!

 

Vi drack Eskilstunas egenbryggda öl och åt kinamat och blev underhållna av ett liveband med 5 medelålders gubbar som stod fint uppradade på scenen och körde sina bästa favoriter... som inte var från detta årtionde (och inte förra heller...). Kul att gå ut med jobbkompisar även om inte alla var med. Har ju världens bästa jobb 

  


Ikväll systerträff på restaurang KALAS med Marielle och Nettan, blir bara coca cola för min del!  

Av christine - 5 november 2014 23:30

Ledig ons-sön Jippi! Började dagen med att hämta Tilda från lägret i Mälarvik och de var SÅÅ trötta... Hm läger för 14 åringar...Sen började jag måla köksbordet och det gick SÅÅ dåligt, valde helt fel färg. Blir inte klok på vattenbaserat/oljebaserat hit & dit. Det tog jättelång tid och blev bubbligt och fäste dåligt, bara att fortsätta i morgon med lackfärg! Sen var jag duktig och tränade Cirkelgym, hem och duscha och direkt vidare med Tilda till bion som började 20;45 (GÄÄÄSP!). "Maze Runner" var faktiskt bra och spännande och jag höll mig vaken hela tiden trots att mina popcorn var uppätna redan INNAN filmen hade börjat... helt orutinerat... och sånt som man lär sina barn att INTE göra... Sen fick jag snylta av Tilda som hade jättemycket kvar! PUSS PUSS

  


Skapa flashcards